Fabrikkerne skal blive i Danmark
Det er nødvendigt for de danske virksomheder at beholde noget af deres produktion i Danmark. Men hvis de skal overleve, skal de bruge den dyre produktion konstruktivt, viser et stort udviklingsprojekt.
Danmark har et problem med produktiviteten i forhold til ikke mindst lavtlønslande rundt om i verden.
Med de høje danske lønninger er det afgørende, at vi får det maksimale ud af vores produktionsvirksomheder. Og paradoksalt nok er det af samme grund afgørende, at vi beholder en produktion i Danmark, så virksomhederne kan forske i forbedringer.
Det…