Diabetescentre: Som at lade ræven vogte høns
Det ser sort ud for de danske diabetikere.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Det ser sort ud for de danske diabetikere. Samtlige regioner i Danmark vil i fremtiden være styret af Novo Nordisk, hvad angår diabetesbehandling, når de om få år har opført regionale centre for diabetikere. Diabetescentrene bliver milliardsponsoreret af Novo med kontraktlige bindinger for samarbejdet.
Forskning, uddannelse og offentlig behandling vedr.…