Fortsæt til indhold
Aarhus

Flyttelukket hos Skat i Århus

Skattecenter Århus flytter i de kommende dage til nye fælles lokaler i Amtsgården i Højbjerg, hvor tidligere Århus Amt havde til huse.

jkj

Flytningen betyder, at Skattecenter Århus holder lukket for personlig betjening i morgen fredag og på mandag den 19. november.

Servicen skulle være normal fra tirsdag morgen.

Borgere kan dog i lukkedagene stadig få betjening og svar på de mest almindelige skattespørgsmål i de kommunale borgerbutikker - ellers kan man kontakte Skat, hvor man kan hente flere oplysninger om kontaktmuligheder på netadressen www.skat.dk