SAS-fly er frigivet efter ebola-mistanke
Et SAS-fly, der har været isoleret i Kastrup Lufthavn på grund af mistanke om, at en kvindelig passager var blevet smittet med ebola, er netop blevet frigivet, fortæller pressechef i SAS Trine Kromann-Mikkelsen.
Et SAS-fly, der har været isoleret i Kastrup Lufthavn på grund af mistanke om, at en kvindelig passager var blevet smittet med ebola, er netop blevet frigivet, fortæller pressechef i SAS Trine Kromann-Mikkelsen.
Kort efter kl. 14 lørdag eftermiddag rapporterede den norske avis VG, at et SAS-fly var blevet isoleret i Kastrup lufthavn på grund af mistanke om ebola hos en kvindelig passager.
Lægen i Kastrup har været ombord på flyet for at undersøge den aktuelle passagers tilstand. Før det var sket, var der ingen, der kunne forlade flyet, forklarede Trine Kromann-Mikkelsen til VG. Danmark er klar til at modtage ebola-smittede patienter
Flyet blev frigivet igen kort før kl. 14.30.