Fortsæt til indhold
Indland

Tidligere patienter hos lukket tandlæge er dårligt stillede: »Jeg er ikke stødt på det før«

En pludselig lukning efterlader flere kunder med mellemværender hos Den Gode Tandlæge.

»Det er en superærgerlig situation at stå i.«

Sådan lyder det fra jurist hos Forbrugerrådet Tænk, Kim Fogtmann, om de 5000 tidligere kunder hos Den Gode Tandlæge, hvoraf flere angiveligt har noget til gode hos klinikken.

Tandlægeklinikken lukkede pludselig med øjeblikkelig virkning den 28. marts, og det efterlader det store antal kunder i en sjælden set situation.