Fortsæt til indhold
Indland

Tandlæge lukker øjeblikkeligt: Ejer har fået massiv kritik for mangelfulde behandlinger

Tandlægeklinik er lukket med øjeblikkelig virkning. Det efterlader en masse patienter uden tandlæge.

Den Gode Tandlæge på Hobrovej er lukket. Det skriver tandlægehuset i en meddelelse.

Her fremgår det, at klinikken ikke kan fortsætte driften, eftersom den ledende tandlæge, Dennis Løndal Rasmussen, ikke har været på klinikken gennem en længere periode.

»Dette har skabt denne ulykkelige situation, vi alle er kede af, og vi ved, at det vil komme til at…