Fortsæt til indhold
Biler

Kinesiske bånd fælder Polestar i USA

Polestar bløder i forvejen milliarder af kr., og nu har det amerikanske handelsministerium givet det svensk-kinesiske elbilmærke den ultimative mavepuster. Det er et spørgsmål om national sikkerhed.

Polestar må fra og med modelår 2027 ikke længere sælge nye biler i USA.