Fortsæt til indhold
Teater

”Det gode vs det onde” vil meget mere end blot at underholde os

Godhed og ondskab mødes i Tue Bierings forrygende morsomme, kaotiske og væmmelige forestilling ”Det gode vs det onde” på Aalborg Teater.

NY DANSK DRAMATIK

DET GODE VS. DET ONDE

AALBORG TEATER

Tekst og iscenesættelse: Tue Biering

Scenografi: Nicolaj Spangaa

Varighed: 1 time og 35 minutter

Spiller til den 14. februar 2020

På væggen oplister de tre medvirkende ondt og godt:

Det onde: Hitler, pollen og CO2.

Det gode: Jesus, indlandsisen og (søde) babyer.

Aalborg Teaters og Tue Bierings “Det gode vs det onde” går i kødet på vores allesammens sort-hvide opdeling af godhed og ondskab. Vi troede jo, at den amerikanske skuespiller Bill Cosby – særligt i kraft af rollen som Dr.…