”Det gode vs det onde” vil meget mere end blot at underholde os
Godhed og ondskab mødes i Tue Bierings forrygende morsomme, kaotiske og væmmelige forestilling ”Det gode vs det onde” på Aalborg Teater.
På væggen oplister de tre medvirkende ondt og godt:
Det onde: Hitler, pollen og CO2.
Det gode: Jesus, indlandsisen og (søde) babyer.
Aalborg Teaters og Tue Bierings “Det gode vs det onde” går i kødet på vores allesammens sort-hvide opdeling af godhed og ondskab. Vi troede jo, at den amerikanske skuespiller Bill Cosby – særligt i kraft af rollen som Dr.…