Hotelpersonalets værste tricks
En tidligere hotelansat løfter sløret for, hvordan personalet får hævn over uhøflige gæster.
En tidligere ansat i hotelbranchen ved navn Jacob Tomsky har i en ny bog løftet sløret for, hvordan ansatte på hoteller får hævn over de gæster, der tror, de kan opføre sig, som det passer dem, fordi de har betalt mange penge for at bo på hotel.
Tomsky, der i mere end 10 år har arbejdet i branchen, fortæller i bogen "Heads in Beds: A reckless Memoir of Hotel, Hustlers and So-Called Hospitality" om forskellige udspekulerede måder, hvorpå personalet straffer de ubehøvlede gæster.
Men bare rolig lyder det fra forfatteren. Det er kun dem, der virkelig har opført sig dårligt, der får kærligheden at føle. Her gælder typisk, at jo flere penge gæsten har, jo værre opfører han eller hun sig. De vil have de hele med det samme og helst gratis, lyder det. Og kendisser er de værste.
Det skriver news.com.au.
Et par beskidte tricks
En måde at få hævn på er f.eks. at nulstille gæstens værelseskort, så det ikke kan åbne døren.
Personalet kan så sidde og følge med på videoovervågningen, mens "offeret" febrilsk forsøger at få døren op.
Derefter kan personalet så smile venligt, når gæster tilbage i receptionen beder om hjælp til at komme ind.
Minibar og tandbørsten
En anden måde at få hævn over en gæst på kunne være at tage nogle ting ud af minibaren på værelset.
Mange hotelgæster glemmer at tjekke, hvor meget der bliver trukket, når regningen skal betales. Og her kan der altså have sneget sig et par miniatureflasker ind i regnskabet.
Og så er der gæstens tandbørste, som personalet jo altså også har fri adgang til, mens værelset står tomt.
Har sætter fantasien kun grænsen for, hvad en hævngerrig ansat kunne finde på at gøre.
Men som nævnt tidligere. Opfører man sig ordentligt, kan man slappe helt af.