Ryanair lukker - kunderne betaler

Ryanair planlægger opdatering af sin hjemmeside, hvilket kan udløse gebyrer til kunderne.

Artiklens øverste billede
Sådan ser advarslen til Ryanairs kunder ud på hjemmesiden. Foto: Ryanair.com/da

Det irske lavprisselskab lukker sin hjemmeside fra fredag til lørdag.

Det betyder, at alle der skal ud og flyve med flyselskabet i weekenden skal sørge for at lave check-in og printe deres boardingcards inden da.

Det skriver Ryanair på sin hjemmeside.

Gebyrer

Rejsende, som ikke når at lave check-in eller printe et boardingcard ud, kan stadig komme afsted, men de skal betale et gebyr.

Af Ryanairs hjemmeside fremgår det blandt andet, at det koster 60 euro at få udstedt et boardingcard igen, hvis billetten er købt via et rejsebureau eller en lufthavn.

Kunder får e-mail

Ifølge Ryanair er kunder, der skal ud og rejse i weekenden, blevet kontaktet af selskabet via e-mail.

Her hedder det ifølge Daily Mail, at der er ingen grund til at lade kunderne slippe for gebyret, når nu de bare kan ordne det, der skal ordnes, inden hjemmesiden lukker midlertidigt.

Ryanair skriver, at opdateringen blandt andet skal gøre hjemmesiden hurtigere.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.