• For abonnenter

Skyline-kunde: Løsning kom alt for sent

Ejer var ved at flytte sin it-virksomhed, da meldingen om kunstigt åndedræt til Skyline kom.

40.000 kunder hos den konkursramte teleudbyder Skyline fik i går eftermiddag en måned mere til at finde en anden udbyder, da det lykkedes en række teleudbydere og Erhvervsstyrelsen at flikke et nødberedskab sammen.

Resten af juni holdes internetforbindelsen åben til Skylines kunder. Men den løsning kom alt, alt for sent, siger ejeren af it-virksomheden

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.