• For abonnenter

Midt i en hjernetid

Den bruges, når der skal markedsføres eller undervises. Hjernen er rykket ind i den moderne selvforståelse

Artiklens øverste billede
Illustration: Rina Kjeldgaard

I 2011 udgav den kendte marketingekspert og forfatter Roger Dooley bogen ”Brainfluence”. I bogen, der er på 304 sider, beskriver den amerikanske entreprenør 100 forskellige måder, man kan bruge viden om hjernen til at »overtale og overbevise forbrugere«. Ved at bruge information fra hjernescanninger og lignende

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.