• For abonnenter

Søren Andersen gjorde alt det rigtige, da han lejede bil – alligevel endte det galt

Trods advarsler, EU-retningslinjer og et nyt europæisk klagenævnssystem er der fortsat mange danskere, der kommer i klemme, når de lejer bil i udlandet. En af dem er en mand fra Horsens, der tog sine forholdsregler. »Det er bare så irriterende at blive snydt på den måde, når man nu har gjort alt for at undgå det,« siger han.

Artiklens øverste billede
Søren Andersen er omhyggelig, når han lejer bil i udlandet. Alligevel har biludlejningsselskabet trukket penge for en skade, som han er helt overbevist om, at han ikke har lavet. Selskabet tager ikke telefonen, og Søren Andersen har spærret sit kort. Foto: Stine Bidstrup

Når du læser denne artikel, tænker du måske, at du har læst den før. Det har du ikke, men den ligner nok én, du læste sidste år, forrige år og året før.

Det handler om billeje i udlandet og en stigning af klagesager fra danskere, der føler sig snydt.

Sådan én er Søren Andersen fra Horsens. Da han i april var på

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.