• For abonnenter

To like or not to like

IT: Facebook anklages for at sælge falske likes, der er endnu mindre værd end varm luft. Børsnoteringen tvinger det sociale supermedie til at gøre det sværere for virksomheder at nå brugerne. Modsvaret er måske en gratis burger til alle.

Artiklens øverste billede

Amerikanerne har en god måde at udtrykke det på.

Desperate tider kræver desperate handlinger, siger de, og Burger King var til sidst så desperat, at fastfoodkæden forærede sine fans et måltid på McDonald’s for at forsvinde. Det var kort før jul, og det var i Norge, hvor Burger King oprettede en profil på Facebook i april 2013. I løbet af ingen tid opnåede restauranten 35.000 fans, altså folk, som valgte at følge fastfoodkæden tæt og derfor fik besked om stort og småt fra

Læs alle artikler i
én måned for 1 kr.
Gennemsnittet læser 69 artikler pr. måned –
sværvægterne læser 150 artikler pr. måned.
Kom godt i gang

Andre læser

Mest læste

Del artiklen