• For abonnenter

Asien køber julegaver på internettet

Shopping: Skal man konkurrere om de asiatiske forbrugeres yen, yuan, won og dollars er det ikke nok med hylder i butikken og flotte udstillingsvinduer.

I det omfang Asien køber julegaver – og det gør asiaterne – sker det mere og mere på internettet.

Tilhører man den helt unge generation, bruger flere og flere deres mobiltelefon til at handle, mens de lidt ældre generationer over 30 år stadig bruger pc’en!

Efterhånden, som der kommer nye måder at færdes på derude i de virtuelle forretningsarkader, ændrer forbrugsmønstrene sig.

Jan Lund , konsulent, forfatter og kommentator med base i Singapore

Julen er årets højdepunkt for

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.