Lego kåres endnu en gang til Danmarks mest værdifulde brand

Artiklens øverste billede
Arkivfoto: Jonathan Nackstrand

Lego løber endnu en gang med titlen som det mest værdifulde brand i Danmark. 

Samtidig øges værdien af brandet med 38 pct. fra 2022 til 2023, og Lego lander dermed på en værdisætning til 53,4 mia. kr. 

Det er opgjort via en top 50-kortlægning fra Brand Finances, der vurderer landets mest værdifulde brands, skriver DetailWatch.

Men ikke nok med det. Værdisætningen betyder nemlig også, at Lego er det mest værdifulde legetøjsbrand i på verdensplan. 

Brand Finances lægger især vægt på legetøjgigantens omsætningsvækst, stigende markedsandele, efterspørgslen og investeringer i strategiske initiativer, skriver detailmediet. 

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.