Lego kåres endnu en gang til Danmarks mest værdifulde brand
- Bliv opdateret på Vejle – modtag vores nyhedsbrev
- Hvad undrer dig? Skriv, og lad os hjælpe med at finde svaret
Lego løber endnu en gang med titlen som det mest værdifulde brand i Danmark.
Samtidig øges værdien af brandet med 38 pct. fra 2022 til 2023, og Lego lander dermed på en værdisætning til 53,4 mia. kr.
Det er opgjort via en top 50-kortlægning fra Brand Finances, der vurderer landets mest værdifulde brands, skriver DetailWatch.
Men ikke nok med det. Værdisætningen betyder nemlig også, at Lego er det mest værdifulde legetøjsbrand i på verdensplan.
Brand Finances lægger især vægt på legetøjgigantens omsætningsvækst, stigende markedsandele, efterspørgslen og investeringer i strategiske initiativer, skriver detailmediet.
- Bliv opdateret på Vejle – modtag vores nyhedsbrev
- Hvad undrer dig? Skriv, og lad os hjælpe med at finde svaret