• For abonnenter

Butiksansatte overfuses af kunder: »Jeg tror, fænomenet er mest udbredt i konceptbutikkerne«

På landsplan oplever butiksansatte ifølge en undersøgelse fra HK Handel ofte at blive overfuset af utilfredse kunder, men hos Louise og Poul Iversen i Vejle er det ikke et problem.

Artiklens øverste billede
Ole Kristensen, som har Louise på gågaden i Vejle, oplever kun sjældent, at han eller personalet bliver talt grimt eller nedsættende til, og han har også en formodning om, hvorfor det er sådan. Foto: Flemming Linnebjerg
Hvis du vil vide mere om Vejle

Har kunden altid ret?

For eksempel når en kunde vil have byttet et produkt, som vedkommende har vasket forkert, tabt eller noget helt tredje.

I detailbranchen lyder tesen, at kunden altid har ret, men hvis det ikke ender sådan, udvikler det sig ofte til grimme og nedsættende ord i retning af de butiksansatte.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.