• For abonnenter

Kommunen har markedsført sig selv for over halvanden million: Det er »langt over grænsen«, mener borgmesterkandidat

På under fire år har Vejle Kommune brugt knap 1,6 mio. kr. på at tiltrække flere borgere. Det skal stoppes, mener borgmesterkandidat Martin Sikær (S), som hellere vil bruge penge på at forbedre forholdene for de nuværende borgere. Markedsføringstiltag har meget lidt værdi, påpeger eksperter.

Artiklens øverste billede
En bycykel i Aarhus med reklame for Vejle er en af mange ting, som Vejle Kommune har investeret i for at tiltrække flere borgere. Her er det kommunens bosætningsguide, Louise Nielsen, med cyklen. Foto: Vejle Kommune
Hvis du vil vide mere om Vejle

Avisannoncer, brochurer, stande, bycykler samt sutter og pudseklude påtrykt teksten »I love Vejle«.

Vejle Kommune har i indeværende byrådsperiode brugt brugt 1,55 millioner kroner på at markedsføre sig for at tiltrække flere borgere.

Det viser en aktindsigt, som JP Vejle har fået fra kommunen over dens

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.