• For abonnenter

Vejle Kommunes nye, visuelle identitet kostede mere end en halv million kroner

Vejle Kommunes visuelle identitet var ikke blevet opdateret siden kommunesammenlægningen i 2007.

Artiklens øverste billede
Julie Halkier Nilsson er glad for Vejle Kommunes nye visuelle identitet, som kan bruges i mange forskellige sammenhænge, og hun siger, at kommunen altid sørger for at få mest og bedst kvalitet for borgernes penge. Foto: Vejle Kommune

Hvis du vil vide mere om Vejle

For dyrt.

Dårlig proces.

Ingen lokale virksomheder involveret.

Det var de tre punkter, der fik Vejles konservative 1. viceborgmester Dan Arnløv Jørgensen til, som den eneste, at stemme imod, da kommunens økonomiudvalg tidligere på året godkendte planerne om en ny, visuel identitet.

Den er nu implementeret, blandt andre med hjælp fra det nordjyske bureau Det Nye Sort, og dermed er den oprindelige visuelle identitet, som bl

Prøv JP Vejle for 1 kr. resten af året

Hvad er JP Vejle?

Køb JP Digital inkl. JP Vejle for 1 kr. den første måned

Allerede abonnent? Log ind her

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen