• For abonnenter

Verbale overfald og et spark over skinnebenet: Louise Lund har fået nok af kundernes opførsel, når hun passer sit job

Louise Lund er en af dem, der har oplevet at blive svinet til på sin arbejdsplads. Nu sætter HK ind med en kampagne, der skal få kunderne til at tale ordentligt.

Artiklens øverste billede
Louise Lund har arbejdet i Bilka i Randers, siden at butikken åbnede i 2018. Hun har de seneste år oplevet en markant stigning i antallet af verbale overfald fra kunder. Privatfoto

»Luder, møgluder, møgkælling, horebuk og ord, jeg ikke engang ved, hvad betyder.«

Det er ikke småting, 35-årige Louise Lund er blevet udsat for, når hun er taget ind for at passe sit arbejde.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.