Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her
  • For abonnenter

Kommentar: Mørket har igen lagt sig over det lokale erhvervsliv. Og det får konsekvenser

Hvis du ikke husker at passe på din lokale bar, yndlingsrestaurant, beauty-biks eller noget helt andet, så er der en kæmpe risiko for, at den ikke er her efter endnu en mulig nedlukning, skriver klummeskribent Anders Fogh fra Startup Central.

Artiklens øverste billede
Anders Fogh står bag Startup Central i Horsens og er klummeskribent hos JP Horsens. Foto: Tobias Hansen Bødker

Mette har taget en måske nødvendig, måske ikke nødvendig beslutning, og den får konsekvenser.

Lokalt håber jeg, at vi i fællesskab kan hjælpe dem, som bliver ramt. Det gælder arbejdspladser og folks levebrød.

Jeg må først og fremmeste sige, at jeg ikke tror, at vores restriktioner stopper her, tværtimod. Hvad betyder det? Det betyder, at vi har en del lokale barer og diskoteker, som igen, igen synker i knæ.

Vores natteliv her i byen, musike

Spar 50%

JP Horsens
Fuld adgang til
JP Horsens
3 måneder for 73,50 kr.
Hvad er JP Horsens?
JP Horsens JP.dk
Fuld adgang til
JP Horsens og JP.dk
3 måneder for 299 kr.
Allerede abonnent? Log ind her