- For abonnenter
Anders Juel leder sit firma efter et basalt princip, og det virker
SuperEgo er ingenlund færdig med at slå rekorder, hvis det står til Anders Juel
- Bliv opdateret på Horsens – modtag vores nyhedsbrev
- Hvad undrer dig? Skriv, og lad os hjælpe med at finde svaret
I 17 år har kreativitet været Anders Juels vigtigste værktøj.
Han tænker kreativt. Han sælger kreative løsninger. Og når markedet er i modvind, er det en navigation, der sommetider kræver kreative beslutninger, som fører til, at hans virksomhed Superego lander et bedre sted, end den var, da uvejret begyndte.
Gennem de seneste tre år, hvor samfundskrise har afløst samfundskrise, har et nyt nøgleord imidlertid fundet vej til Anders Juels værktøjskasse.
Et nøgleord, der er svaret på, hvordan Superego for nyligt lykkedes med at slå bundlinjerekord for femte år i træk. Men også et ord, der endnu ikke er at finde i den danske ordbog. Det burde det, hvis du spørger Anders Juel.