• For abonnenter

Rema 1000 hilser priskrig velkommen: »Jeg tror, han er lidt forelsket i os«

Konkurrentens metode er til Rema 1000's fordel, vurderer kommunikationschefen.

Artiklens øverste billede
»Det er jo god markedsføring, at de sender kunderne i armene på os,« siger Jonas Schrøder. Foto: Rema 1000

Online-supermarkedskæden Nemlig.com, der tidligere har været kritiseret for at have skabt dårlige arbejdsforhold for deres chauffører, har for nylig tegnet overenskomst med fagforeningen 3F. 

Og i den forbindelse lagde Nemlig.com-direktøren også vægt på et andet tiltag. 

Nemlig et der involverer virksomheden Rema 1000, der har dansk hovedcentral i Horsens.  

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.