• For abonnenter

Virksomheder går i dialog med kunderne

Weblogs er et nyt redskab, som danske virksomheder og offentlige organisationer bruger til at skabe dialog med kunderne.

Weblogs er et nyt fænomen blandt danske virksomheder. Både store koncerner som Arla, små virksomheder som Aarstiderne.com og offentlige styrelser som Patent- og Varemærkenævnet er hoppet med på den spirende trend.

En weblog er en slags dagbog på Internettet, hvor udvalgte medarbejdere dagligt eller ugentligt skriver indlæg, som kunderne kan kommentere

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.