Ud med de kendte

Modefirmaerne skifter taktik

TØJ De internationale modehuse er blevet trætte af kendte ansigter. Efter at have benyttet sig af skuespillere og andre superstjerner i en årrække, går modefirmaerne tilbage til at bruge almindelige modeller. Det italienske modefirma Versace er nærmest synonymt med kendisser som Prince, Demi Moore og Madonna (billedet). Men efter en række opmærksomhedsvækkende kampagner dropper Versace nu skuespillerne og musikerne til fordel for klassiske, mere ukendte modeller, skriver Wall Street Journal. Nu skal fokus rettes mod tøjet i stedet for ansigterne. »Vi ser et skift af fokus tilbage til produkterne i stedet for mærkevarens image. Kunderne er kommet frem til, at når man køber et image, får man egentlig ingenting,« siger kreativ leder David Wolfe fra modekonsulentbureauet Doneger Group. /ritzau/

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.