• For abonnenter

BTX er sulten efter mere

BTX Group har haft et hektisk år med lanceringer af flere nye tøjmærker, åbningen af en hel ny flanke, sko, og udbredelse i flere lande.

En anden direktør kunne nok godt erklære sig mæt efter et år med trimningen af en koncern med en omsætning på 3,4 mia. kr. Dertil kommer lanceringen af fire nye tøjmærker og et nyt på vej.

Og så lige et nyt forretningsområde, sko.

Men BTX Groups adm. direktør, Jan Stig Andersen, har allerede øjnet et nyt område: Tilbehør i form af bælter, tasker, smykker

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.