• For abonnenter

Faglige organisationer skruer op for retorikken

Det er tegn på desperation og dårlig timing, at LO og FTF er nødt til at sætte gang i en oplysningskampagne, lyder det fra konkurrenten Det Faglige Hus.

LO og FTF’s konkurrenter har kun hovedrysten tilovers for den ”Er du o.k.”-kampagne, som de to hovedorganisationer netop har sat i gang.

Det Faglige Hus har planer om en stor kampagne efter nytår, som skal sætte fokus på alt det, som man kan få råd til, hvis man skifter.

Formand Johnny Nim, Det Faglige Hus, kalder

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.