• For abonnenter

Carlsberg satser på på stort EM-salg

Bryggeriet forventer, at EM kan løfte hele årets salg med 10 pct.

Carlsberg satser stort set hele butikken på det kommende EM i fodbold i Polen og Ukraine. 80 pct. af hele årets markedsføringsbudget er bundet op på fire måneders kampagne om fodbold. Bryggeriet forventer, at fodbolden skal løfte salget i 2012 med 10 pct.

Ved det seneste EM i Schweiz og Østrig i 2008 blev der nævnt et beløb på omkring 30 mio. kr.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.