• For abonnenter

Vend truslen til en fordel

En forretning bør variere priser og varer fra sin netbutik til sin fysiske butik. En Tuborg koster jo heller ikke det samme i Nyhavn som i købmanden henne om hjørnet, som Eccos stifter sagde.

Er internettet ven eller fjende? Det er et af de hotteste spørgsmål i detailhandlen i disse år. Inden min tiltræden som CEO for smykkevirksomheden Troldekugler har jeg været mystery shopper i mange butikker, og jeg har surfet online.

Én vigtig erkendelse er, at man ikke længere kan skelne mellem pc'er, smartphones og butikker. Det er

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.