• For abonnenter

Danskerne sælger sig billigt

Information er penge værd for butikkerne. Forbrugerne giver data væk for et enkelt fristende tilbud, lyder bekymringen fra eksperter.

Information om kunderne betyder mere profit. Det glemmer mange danskere, når de afgiver oplysninger om sig selv for at være medlem af en klub eller for at udnytte et godt tilbud i en butik eller på nettet. »Folk går bare efter de gode tilbud. De er fuldstændig ubekymrede om, at virksomhederne kan opbygge meget detaljerede profiler af dem og endda

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.