• For abonnenter

Klodser til tigrene

Interview: Lego er allerede markedsledende på flere asiatiske markeder, men det er ikke nok. Lego-chef Jørgen Vig Knudstorp vil have hele den asiatiske middelklasse til at lege med Lego. Det endelige mål er at være den globale legeonkel.

Der er ting, der er for vigtige til blot at betragte gennem en PowerPoint-præsentation eller i et regneark. Derfor bevæger Legos adm. direktør, Jørgen Vig Knudstorp, sig snart ud på en slags ”direktørens dannelsesrejse”. »Jeg tager selv ud til de fattigere og fjernere egne af Kina for at forstå forbrugerne. Vi får aldrig igen den historiske mulighed

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.