- For abonnenter
Måling af performance
Jyllands-Posten fokuserer på aktuelle emner om ledelse. Denne gang handler det om at måle afkastet af de kommercielle aktiviteter. Svarene kommer fra:
Performancemålinger fylder meget i danske virksomheder. Gælder det ikke også inden for salg og marketing?
»Det er rigtigt, at der er en stærk målekultur i dansk erhvervsliv, men målingerne er typisk koncentreret om medarbejdere og produktivitet. Det er ikke nær så udbredt at måle, hvilken effekt virksomhedens marketinginvesteringer har på bundlinjen.
»Det er rigtigt, at der er en stærk målekultur i dansk erhvervsliv, men målingerne er typisk koncentreret om medarbejdere og produktivitet. Det er ikke nær så udbredt at måle, hvilken effekt virksomhedens marketinginvesteringer har på bundlinjen.
Prøv jp.dk i en måned - kun 1 kr.
Få adgang nu
Herefter 99 kr. pr. måned.
Allerede abonnent? Log ind
Giv adgang til en ven
Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.
Giv artiklen via:
Du kan ikke give flere artikler
Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.
Denne funktion kræver Digital+
Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.
SE ABONNEMENTERALLEREDE ABONNENT? LOG IND
Denne funktion kræver Digital+
Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.
SE ABONNEMENTER ALLEREDE ABONNENT? LOG INDTeknisk fejl
Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.
Forsøg igen senere.