• For abonnenter

Danmark mangler nye varer på bordet

Størstedelen af de danske virksomheder har ikke lanceret nye produkter eller services de seneste tre år. Det er bekymrende og får os til at sakke agterud, mener Dansk Erhverv. Cocio bryder mønstret ved at satse på icecoffee.

Hvis Danmark vitterligt vil leve af innovation, mangler der bogstaveligt talt nye varer på hylden.

De seneste tre år har blot hver femte virksomhed lanceret en ny service eller et nyt produkt, og det får os til at sakke agterud, svarer 40 pct. af Dansk Erhvervs medlemmer i en undersøgelse, der offentliggøres i dag.

Det er især manglen på ressourcer,

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.