• For abonnenter

Primetime-kvinder er på mode

Målgruppe: Dele af tøjbranchen indleder jagt på voksne og modebevidste kvinder, som er villige til at bruge penge på at være smart klædt. En ekspert mener dog, at det er meget svært at opdele modeforbrugere efter alder.

Kampen om de modne kvinders tøjbudget skærpes.

Flere danske modeproducenter har opmærksomheden rettet mod målgruppen af voksne kvinder, men ifølge flere eksperter er der endnu bedre muligheder der. Langt de fleste modehuse er nemlig fortsat mest optaget af de helt unge eller yngre kvinder.

Det er lidt paradoksalt ifølge Louise Byg Kongsholm, som står

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.