• For abonnenter

Pr-stunt slog fejl

Et fejlslået pr-stunt fra sodavandsproducenten Cadburry Schweppes resulterede i en lukket kirkegård og et fornærmet Boston Byråd.

Konkurrencen var som udganspunkt ganske harmløs.

Som et led i promoveringen af sodavanden Dr. Pepper markedsførte Cadburry Schweppes en skattejagt med en hovedpræmie på 760.000 dollars (4,3 mio. kr.).

Virksomheden offentliggjorde dernæst en række spor i jagten på en guldmønt, der efterfølgende kunne ombyttes til den kontante præmie. Problemerne opstod,

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.