• For abonnenter

Coloplast-boss øjner endnu større kinesisk succes

Kina bliver stadig vigtigere for Coloplast, og den danske medicokoncerns form på det hastigt voksende marked er nu bedre end længe set.

Artiklens øverste billede
Lars Rasmussen, adm. direktør for Coloplast, glæder sig over, at man er lykkedes med det, han selv på godt dansk kalder en "rebound" i Kina. Foto: Arkiv

Det kinesiske marked begynder for alvor at vise positive tendenser for medicokoncernen Coloplast, og det lover godt for fremtiden. Kina er nemlig et af de vigtigste markeder, hvis Coloplast fortsat skal kunne drømme om at levere de samme vækstraster i fremtiden, som man har præsteret i fortiden.

»Vi har igennem mange år haft

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.