• For abonnenter

Vi bliver mere multikulturelle – og tak for det

Danskeren Kai Hammerich, der bor i London og arbejder som international headhunter for Russell Reynolds Associates, er medforfatter til en ny engelsk bog om, hvad national kultur betyder for ledelse.

Artiklens øverste billede
Også i danske virksomheder får ledelsen styr på flere af verdens kulturer. Illustration: Colin Anderson/Corbis

Kai Hammerich & Richard D. Lewis

”Fish can’t see water – How National Culture can Make or Break Your Corporate Strategy”

Forlag: John Wiley & Son inc.

Sprog: engelsk

312 sider

249,90 kr. eks. levering

Sammen med Richard D. Lewis har han skrevet en fremragende bog om virksomhedskultur, om hvor svært det er for den enkelte virksomhed at se og forstå sin egen kultur, og ikke mindst hvor vanskeligt det er at forandre kulturen, så virksomheden kan få succes globalt.

Forfatternes pointe

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.