• For abonnenter

Ølkrigen fra den anden side

Tid er en afgørende faktor, når to selskaber spiller opkøbspoker med hinanden. Og netop tiden var på Scottish & Newcastles side, følte skotterne, da Carlsberg og Heineken i oktober spillede ud med et uformelt bud på det skotske bryghus.

London

Robert Ballantyne skulle have været på et teambuildingkursus på et hotel nær Edinburgh lufthavn den dag. Sammen med kollegaer fra det sydlige England og Scottish & Newcastles franske bryghus Kronenbourg skulle informationschefen trænes i kollegial snak uden omsvøb for at opbygge holdånd.

Han nåede aldrig at gøre kurset færdig. I stedet blev

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.