• For abonnenter

Discountkæder med ambitiøse planer

Der åbnes masser af nye disocuntbutikker, og væksten vil fortsætte i 2006. Især Fakta og Rema 1000 er aggressive på et marked, som bare vokser og vokser.

Discountkæderne stormer frem i Danmark, og lavprisbutikkerne vil erobre endnu flere kunder. De store aktører har ambitiøse planer om yderligere vækst, og de mest aggressive er Fakta og Rema 1000, som vil åbne masser af nye butikker i det kommende år. Også Lidl vil vokse, men kæden vil ikke løfte sløret for selskabets planer i Danmark.

Slaget vil først og fremmest udspille sig i hovedstadsområdet, hvor der holdes skarpt øje med de rigtige placeringer til nye forretninger. Dermed kan kunderne i St

Læs alle artikler i
én måned for 1 kr.
Gennemsnittet læser 69 artikler pr. måned –
sværvægterne læser 150 artikler pr. måned.
Kom godt i gang

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen