• For abonnenter

Tele2 vil pynte på flosset image

Tele2 er klar med et nyt tiltag på det danske telemarked. Hver fredag vil en Tele2-direktør via internettet lægge øre til ros, forslag, problemer eller verbale lussinger fra kunderne. Målet er at skabe større kundetilfredshed.

Gennem det seneste år er Tele2 utallige gange havnet på øretævernes holdeplads, fordi det svenskejede teleselskaber har trådt kunder eller forbrugerorganisationer over tæerne.

Men nu skal det være slut med, at forbrugere nærmest per automatik kæder Tele2 sammen med dårlig kundeservice og forsøg på bondefangeri. Derfor er selskabet på trapperne med en

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.