• For abonnenter

Fremgang for internetannoncering

Annoncørerne har tilsyneladende fået øjnene op for internettets muligheder.


Mens annoncemarkedet generelt er trængt, noterede internetmedierne atter fremgang i andet kvartal 2002. Med samlede annonceindtægter på 53,1 mio. kr., er det samtidig det næstbedste kvartalsresultat siden Foreningen af Danske InternetMedier, FDIM, begyndte at udarbejde markedsstatistikken i 1999. I forhold til årets første kvartal er det en stigning

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.