• For abonnenter

SAS vinder markedsandele

SAS vinder markedsandele i forhold til sine konkurrenter. Det betyder flere passagerer i flyene, men til gengæld er priserne i bund. Især på de interkontinentale ruter går det godt.

De seneste måneders aggressive salgskampagner ser nu ud til at give effekt for SAS.

Det skandinaviske flyselskab vinder markedsandele fra konkurrenterne, og flyene er væsentligt mere fyldte end tidligere. Men det har sin pris at øge passagertallet. Priserne er under hårdt pres, og det går ud over indtjeningen pr. sæde, der er faldet med 5 pct.

»Trafikudviklingen

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.