• For abonnenter

KFK's nye strategi: Salg af viden

KFK vil tilbyde kæmpe database af viden omkring husdyrproduktion, som skal hjælpe kunderne med at forbedre deres resultat i forskellige former for partnerskaber. Det kalder KFK også for farm management.

Fremtidens KFK (Korn- og Foderstof kompagniet) vil se radikalt anderledes ud end i dag og vil leve af at sælge viden fremfor foderstof og andre standardvarer. Det fremgår af den nye strategiplan, som virksomheden offentliggjorde i går.

KFK vil i princippet blive en kæmpe database af viden omkring husdyrproduktion, som skal hjælpe kunderne med at forbedre deres resultat i forskellige former for partnerskaber. Det kalder KFK også for farm management. Her indgår virksomheden et samarbejde med for e

Læs alle artikler i
én måned for 1 kr.
Gennemsnittet læser 69 artikler pr. måned –
sværvægterne læser 150 artikler pr. måned.
Kom godt i gang

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen