• For abonnenter

SAS til kamp for at vinde de tabte kunder tilbage

SAS er på vej med en langt mere aggressiv prispolitik for at vinde de tabte passagerer tilbage. Det skandinaviske flyselskab fløj i modvind gennem det meste af 1999, men koncernen forventer nu, at den værste turbulens er overstået.

Efter et år med en minimal stigning i passagertallet skærper SAS ambitionsniveauet, og målet er fornyet vækst og flere kunder i flyene. Nye trafiktal viser, at passagertrafikken for SAS kun steg med 1,6 pct. sidste år, mens antallet af udbudte sæder voksede med 4,7 pct.

Det er langt under gennemsnittet for de europæiske flyselskaber, hvor trafikken

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.