• For abonnenter

Ældre telekunder i klemme: »Derfor gennemfører vi absolut ikke denne prisstigning med glæde«

I juni sidste år betalte private Yousee-telekunder 164 kr. om måneden for et fastnetabonnement. Fremover er regningen på 209 kr. – et hop på 27 pct.

Artiklens øverste billede
Mobiltelefoner dominerer telemarkedet, men især ældre kunder holder fast i den gammeldags stuetelefon, lyder det fra Yousee. Foto: Christian Lykking

Danmarks største teleforretning, Yousee, er på trapperne med en prislussing til selskabets private fastnetkunder, og den vil især ramme ældre kunder, erkender TDC-ejede Nuuday, der står bag Yousee.

»Vi er fuldt ud bevidste om, at det hovedsageligt er ældre borgere, der stadig har fastnettelefon via telefonstikket, og derfor

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.