• For abonnenter

Sara Guldberg Lorentzen, ny direktør for privatkunder i PFA: »Vi skal hele tiden teste kundernes behov«

Portræt: Sara Guldberg Lorentzen er skiftet fra Nordea til PFA. Hun betegner sin post som direktør for privatkunder som en drømmerolle.

Artiklens øverste billede
Sara Guldberg Lorentzen er som direktør for privatkunder i PFA chef for 200 ansatte. Der er cirka 1,3 mio. privatkunder i PFA. Foto: Sofia Busk

Hvad virker for kunden? Hvad virker ikke?

Det er svarene på den slags spørgsmål, som Sara Guldberg Lorentzen, ny direktør for privatkunder i PFA, skal levere og handle på sammen med de 200 ansatte, som hun er blevet chef for i pensionsselskabet.

»Vi skal hele tiden teste kundernes behov, og det gør vi ved at udnytte

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.