• For abonnenter

Det danske modemærke Only udvider butikker, mens konkurrenter skruer ned

Finn Poulsen, der står i spidsen for Only Stores i den danske modekoncern Bestseller, bruger pandemien til en offensiv i Europa med større og flere fysiske butikker. På trods af, at gågader og butikscentre er under pres.

Artiklens øverste billede
Finn Poulsen har en central rolle i modekoncernen Bestseller. Arkivfoto

Mens flere konkurrenter lukker fysiske tøjbutikker rundt om i Europa, går det danske modemærke Only i offensiven med åbning af nye butikker, hvor andre forlader gågaden eller et shoppingcenter. Samtidig skal flere af Only-butikkerne omdannes, så de bliver væsentligt større end i dag.

Det fastslår Finn Poulsen, som er chef for

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.