• For abonnenter

De digitale giganter kan vinde stort på krisen - men der er også mange tabere

I en tid, hvor vi ikke kan mødes, blomstrer de digitale forretninger. Men det er ikke alle, der kan lukrere på krisen.

Artiklens øverste billede
Et lille smut til Barcelona, eller juleindkøb i New York? AirBnB lever af vores rejselyst og var ved at gøre klar til en børsnotering i år, men er nu et af de mange selskaber, der er hårdt ramt af coronakrise. Foto: AP/Eric Risberg

Coronavirussen har vendt op og ned på vores liv. Fysisk samvær og fælles oplevelser er blevet skiftet ud med digitale kanaler og skærmtid.

De store techselskaber er derfor generelt blevet udråbt som dem, der vil komme nemmest igennem krisen. Udover større efterspørgsel på digitale tjenester hjælper det også, at techgiganterne

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.