• For abonnenter

Carlsberg tager tilløb ind på drikkegiganternes nye slagmark

På den anden side af Atlanten satser bryggerigiganter stort på hippe alkoholsodavand med lavt kalorieindhold. Nu er Carlsberg i gang med at teste muligheden for at gøre det samme i Europa.

Artiklens øverste billede
Carlsberg tester vandene for en ny alkoholdrik, der har oplevet eksplosiv vækst i USA. Foto: Carlsberg

Populære alkoholsodavand får nu Carlsberg til at slikke sig om munden.

Salget af promillefyldte og kalorielette læskedrikke, som går under navnet hard seltzers, har oplevet en aggressiv vækst i USA. Det har fået Carlsberg til at øjne muligheden for at træde ind og opdyrke markedet i Europa.

»Vi ser nogle få spilere

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.