• For abonnenter

Fru Danske Bank er ikke bleg for at stille sig op foran 200 kunder eller kolleger og fyre en brandtale af

Portræt: Bente Nielsen, ny chef for Danske Banks velhavende kunder, sætter personlige relationer og de rette værdier højt.

Artiklens øverste billede
Bente Nielsen, Danske Banks nye øverste chef for bankens mest velhavende kunder, bliver kaldt fru Danske Bank. Og det skal forstås positivt. Foto: Stine Bidstrup

Hun er et omvandrende leksikon med masser af viden om nogle af de mest velhavende personer i Danmark. Men hemmelighederne om de rige holder hun for sig selv. Hun sætter den professionelle diskretion højt.

Sådan lyder beskrivelsen af Danske Banks nye øverste chef for bankens mest velhavende kunder, Bente Nielsen. Et navn, der

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.